torsdag 18 augusti 2016

Kvinna som inspirerar

Denna sköna böna ringde mig och bad mig lägga undan en kaftan som hon hade sett i skyltfönstret.

Jag lydde och tog ner den från skyltdockan och lade den åt sidan.
Nästa dag så kom hon in med sin ledsagare och sade -jag är 91 år, har nedsatt syn men  såg denna fina i fönstret som jag vill prova och köpa om den passar FÖR JAG VÄGRAR KLÄ MIG SOM EN GAMMAL KÄRRING!

Det ni alla 50 plusare som påstår att ni inte kan klä er i rosa, starka färger, flera färger mm, mm för att ni är över 50.

Det är så otroligt lätt att sätta begränsningar på sig själv som gör att vi inte lever ut.

Kläder kan göra en glad och gör andra glada också.


Lite suddig bild men älskar att hon ler.

91-år med bra smak.

Månadens inspiration.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar